Friday 8 June 2012

hari sekolah :)

Tumblr 
assalamualaikum semua :)
apaa khabar ? maaf . kerana sudah lama tidak memberitahu tip tip yg berguna yaaa :) baiklah today adalah second last day kiteorang cuti yeee :) hehe . jadi aku just nak cakap apee yg patut kauorang prepare for our school day :) asal aku cakap macum pengacara tv ni ehh ? sial lah .
ok dah berhenti mencarut . ok baiklah . hari hari sekolah bermaksod ini 
Naslovne fotografije
atototo . sweet yee gambar tuh kan ? hehe . apalah . kenape pelajar sukaa macum tuh ? tak suka belajar ke ? silaa lah buang perasaaan macum tuh yee ? tak baik . no no no no . *geli ketiak mak* hahaha . aku cakap orang , padahal aku sendiri rase mcum tuh .=='
baiklah silaa bukak telinga anda besar besar sayang . sebelum ke sekolah anda kena adeee , pensil box :)
Flickr: Your Photostream
hahahahhahahaha . pensil box katak tuh wajib tau , bagi ade SERI PENGANTIN sayang :)
itu jerlah yg anda perlu sediakan . bukan nya sediakan cinta banyak banyak untuk mencintai seseorang at sekolah . ingat tuh ! *gilaaa lah aku ni*
pesanan terakhir tengok ni . 
Tumblr_m3tkos02y91rqu4ivo1_400_large
hahahaahahahah . bye kauorang . post ni tak betul jangan bace tau ! paku dulang paku serpih , apa apa pun jangan lebih lebih . kay bye .