Monday 11 June 2012

Friendship will not end simply :')

Hello blogger-blogger sekalian . Our learning today is  ' FRIENDSHIP ' .  Nak tanya sikit boleh tak ? tak bolehh ? boleh kan jelah . kay , listen hear , my question is :  Apa erti sebuah persahabatan bagi korang ? jawab cepat ! tak nak jawab aku cepuk korang *hahahaha , gelak yang tersangat jahat . puihh xD

Ni nak kasi pendapat ni , sebuah persahabatan takkan wujud kalau tade manusia yang bergelar kawan  . tapi , seorang kawan tidak semestinya dia seorang sahabat . am i right ? wengweng . :B i berfalsafah hari ni . almaklum lah nak didik diri jadi ahli falsafah . HAHAHA .


Picture Quotes on Love, Romance and Relationships - Mydearvalentine.com

Tak paham bahasa inggeris ? ouh , pegi lah GOGGLE TRANSLATE sendiri . hehehh , im kiddin dude . kite kan baik . meh sini kita explain .

IF FRIENDSHIP IS YOUR WEAKEST POINT THEN YOU ARE THE STRONGEST PERSON IN THE WORLD : Jika persahabatan adalah titik anda yang paling lemah , anda adalah orang yang terkuat didunia .


Hmm , agak-agak lah kan , apa maksud die cakap mcm tuh ? dari pagi sampai mlm kite pikir ape maksud die . tapi tak tau jugak lee . kay , abaikan . wehh , apsal post kau ni sangat membosankan ? ehh , suka hati aku lah . aku nak tanya kau yang banyak bunyi tuh , ni post aku ker post kau ? kalau bukan post kau tolong jahit mulut kau rapat-rapat sebelum aku jahit pakai jarum kat rumah nenek aku . HAHAH xP

Satu jer aku nak tanamkan dalam diri aku mcm selalu aku tanam pokok keliling rumah aku iaitu , sebuah persahabatan tidak akan mudah berakhir akibat dari sebuah percintaan . Tolong lah wehh , jangan disebabkan kau syg sangat dengan laki kau yang belum gerenti pun lagi jadi suami kau tuh , kau nak hancurkan sebuah persahabatan . ' Tuh tindakan kau yang paling bijak ker ? bagi kaum hawa , jangan buat perangai tak senonoh mcm tuh wehh . Kaum laki gelakkan kite kau tau kalau kau hina-hina kawan kau semata-mata disebabkan seorang lelaki . jangan pernah kasi kaum lelaki pijak kita wehh even kita ni lemah mcm mana sekali pun . bape banyak wehh dah . HAIH , kasi brrr sikitt . BRRRR :3


Aku nak buat kenyataan berani mati ni , aku kan takkan pernah gadaikan persahabatan yang sedia ada jadi hak milik aku semata mata demi satu cinta yang korang agungkan sangat tuh . belum tentu cinta yang korang agungkan tuh plastik ke tak wehh . serious aku kate , sekali seseorang manusia tuh aku dah anggap dia kawan , sampai bile-bile pun aku akan anggap dia kawan aku . Sahabat sejati selalu ada di sisi teman dia sepanjang waktu bebeh </3





 Me Love You MAQNAF </3 . We're bff until the end . This is us , this is our life and we're who we are . muahh muahh :*